7 Haziran 2011 Salı

ÖZNEL:2

belki birgün, bugun yağmur yağmayacak dediğimde yağmaz, sigara yakınca otobüs gelmez, ince giyinince hava çok güzel olur, düşündüklerim doğru çıkar."DÜŞÜNDÜKLERİM DOĞRU ÇIKAR" o zaman erol evginin şarkılarını dinler, oturur adam akıllı hayal kurarım. hazır hayal kurmuşken...
hayal kurmak çok tehlikeli benim için sanırım çünkü ben bokunu çıkartıyorum, sonra kendime vaadler de bulunuyorum. AMA GERÇEĞİ BİLİYORUM MESELA AŞK; DANIŞIKLI DÖVÜŞ BAŞI BELLİ SONU BELLİ ama deli gibi yaşamak istiyorum o kadar farkındayım ki olacak herşeyin, o kadar iyi biliyorum ki yaşayacağım her her aşamanın. Bir kelebek etkisi işte polen laneti hiç istemediği yerlere bırakıyor aklın zaten hep 12den sonra çalışıyor sonra hep DÜŞÜNDÜKLERİM DOĞRU ÇIKARsa korkusu. Ben bu akşam kendime söz veriyorum ama artık hayal kurmayacağım zaten bir boka yaramıyor aklımla girdiğim ensest ilişki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder