26 Mart 2012 Pazartesi





ben bu şarkıyı yada türkümü bilmiyorum eskiden çok inanarak dinlerdim yani 5 yıl falan önce solcuydum eşitlik falan içimde hiçkimseye asla "efendim" demeyeceğim rahatlığıyla ha şimdi de demiyorum ama "sonra farkettim ki" bende kardeşimin  "abla ben gitmek istiyorum" derken baktığı kadar güzel bakabiliyodum solculuk oynardık ağdalarını sevmem ama eşit koşullar özgürlüğüm eylemlerde gördüğüm fanatik insanlar, inandıkları şey için bağıranlar bana hep çok başka gelirdi de işte artık dilencilere para vermeyecek yaşa geldim ben babam öyle diyor ama romantizmi severim böyle arabesk işleri hala daha yani. Bişey yapamam ama yalan söyleme ihtimallarini düşünüyorum artık söylerler ben anneme hergün 5842597 kere yalan söylüyorum ama annem kırılmıyo kırılmazda kimse kimseye kızmaz kafayı buldu diye.
 Bugün de bok gibi geçti bunları niye yazdım bilmiyorum ama sanırım ben uzun zamandır konuşmuyorum. Babamla eve dönerken bana bi nasihat verdi ondan da oldu galiba uzun uzun konuştu ama sanırım her boka atlama demek istedi kimse vazgeçilmez değilmiş planlar programlar yine hevesli hevesli bişey anlatırken göt etti yani beni. Ben hayal kurmayı çok seviyorum sanki bi akşam hayal kurmazsam herşey bombok olcak gibi hissediyorum yani öyle gerçek olsun falan diye de değil yoksa ben niye egede yaşamak istiyim delimiyim ben. böyle filmlerde ki gibi bi konuşma geçmedi babamla aramda etkilendi yazdı gibi bi düşünceye kapılmayın arka fonda gayette sıla sağ eliyle sol elini bi hallere sokuyodu ama ben bugun galiba olur olmaz herşeye meyilliyim bu türküye de denk gelince tuhaf hissettim. Sevgilim okusun burdan mıç mıç mesajlarımı gönderiyim ona diye kullanmaya başlamıştım burayı ama sanırım artık sık yazcam o da eşşek değilse öğrenmiştir heralde sevdiğimi. ha bide cumartesi günü bir arkadaşım bana nispet yapmak için beni aradı evlilik falan ona da burdan sıladan sağ elimin dil işaretini yolluyorum. 


"sonra farkettim ki 
su akıyor rüzgar esiyor
yağmur yağıyor.
herşey yine ve aynı şekilde oluyor." 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder