14 Mayıs 2011 Cumartesi

benim adım cemil

güven çok araf duygu, net olmayan herşeyi naylon ilan eden ben hayatımda ilk defa inandığım gördüğüm değil hissettiğim birşeyi deli gibi savunuyorum, güveniyorum. Günlük hayaller kuruyorum, bu kadar kısa zamanda kendimi nasıl kahraman ilan edip tutup belinden uçtum onu da bilmiyorum. Bugun dedim ki kendime kızım kübra dedim öyle derim benim adım kübra çünkü sen şimdi çok beylik konuşuyorsun legal olann her duygunun içine şizofrenik bi vaka karıştırıyorsun. Az önce tartıştık iç sesimle bi sigara yaktım sakinleştim adam akıllı dinledim. haklı çocuk diyor ki aslında içtiğin şey çamaşır suyu değil o eritmiyor içini sen o çok istediğin adamı gördün diyor ben anlatıyordum sağda solda arkadaşlarla konuşuyorduk onu diyor.

Ben o adamı 1 ekim saat 10 sularında bir ekran arkasından gördüm, güzel gülen her insana yavşamam ona da öyle oldu. Sonra bir müzik açtı, bir şarap içti, bana birşey anlattı, biri ona onu anlattı o utandı, ona biri bişey söyledi çok onurlu davrandı, kediyi severken elime dokundu, ben giderken camda gördüm, asansörde gözüne baktım, sorumluluk aldı, inançları vardı, ilk gözü gülüyordu, elleri çok güzeldi, hayırları yoktu benceleri vardı, canım acıdı demezdi, bana bi dokundu ,bana bir dokundu, bana bir dokundu.

ben şarap sevmem içeni de sevmem kafası bulanık insan içer ben sarhoş da olmam zaten iki şişe şarabı sevdim o adamla. Elleri de büyük onu dedim ama yüzüm kadar ufak kalıyorum yanında zaten kocaman adam. Ben sahiplenilmeyi sevmem onu da dedim mi, ama o çok güzel sahiplenir bi gitse otobuse binemezsin numarayı bulamazsın ki olmaz çünkü o sahiplenir, kışın yataktan çıkmak nasıl koyarsa insana öyle koyar daha bile fazla koyar giderse. ben şarap sevmem ama güzel konuşur insan şarap içince aklıselim. Şeyi dedim mi ben çok şarap içmedim aslında ona benim ol derken o çok içtim sandı aslında. Sabahları güzel sarılır o sıkı sarılır insana kışın yatakta gibi olursun güzeldir, şeyi söyledim mi gülünce çok güzel gözüküyor, zaten öyle mal etti beni de. Arkadaş toplantısında içtiğim ilk tekilam gibi o benim muhabbet arasında yediğim limon tuz, shot havaya limonsuz sulandırmadan tadı genzimde. bunu da demedi demeyin

3 yorum: