16 Mayıs 2011 Pazartesi

şimdi;

Denize yakın bir yerde olabilirdim, dalga sert vurunca ayaklarım ıslancak diye korkmazdım. Kuş falan olurdu kesin etrafta, sinek sesi de olabilir. Üstüme hırka aldırtcak kadar rüzgar, rakı kokusu zaten az ilerde mangal yakan insanlar olurdu. Sigara yanmış su gibi kokardı zaten hava 1 saate kararırdı güneşi batarken görebilrdim, o balıkların sırtına güneş vururdu denize sim dökmüşler gibi olurdu. Belki allah yukardan melekleri rendelerdi su gibi aşağı düşerlerdi melekler yanımda o adam olurdu, hayret ederdik onunla birlikte ilk defa rendelenmiş melek görüyorduk çünkü napcaktık başka. Zaten biz güneş batınca kesin o yakamozdaki balıkları yemeye giderdik, bizde insanız sonuçta. Rakı içerdik zaten severiz biz içmeyi, telefonumuz olmazdı yanımızda zaten uzağımızda duymak istediğimiz bir ses olmazdı. Kesin bi yerde tekne görürdük sağ salim park etmiş çakır olmuşuzdur çünkü biz gizli gizli öpüşürdük teknenin arkasında. Şarkı söylerdik alkış tutcak kimse yoktur diye utanırız çünkü biz. Şeyi söylerdik günebakanı üşürdük biraz ama delikanlılığa bok sürdürmezdik öyleyiz çünkü. Zatten ısınırdı birazdan hava bizi zaten merak eden kimse olmazdı kesin, bilirlerdi de zaten keyfimiz yerindeydi. Uyumazdık ki ayılırdık bile deniz kokusu gelirdi çünkü iyiki yanımıza şarap almışızdır kadehimiz yok iyiki. Verirdik teknenin burnuna sırtımızı bi biz koklardık denizle şarabı. Zaten o şaraptan büyük yudum alırdı kesin ben kadınım hanfendiliğimi bozmazdım. Şarabımız bitince üzülmezdik ki zaten sırtımız acımıştır kesin, kuma yırttığımız koliyi sererdik balık yediğimiz yerden almışızdır çünkü biz vay anasını her şeyi düşürdük biz. Yatardık kolinin üstüne dar gelirdi ama ben zaten bana sıkı sarılsın diye hep dar yerlerde uyumak isterdim onunla. Gözyüzü de aydınlık olurdu rontcu güneş buldu tabi ekşını aşkı çekip perdeyi arkadan izlerdi bizi kesin. Zaten bize hafif ışık olurdu iyi olurdu yine vay anasınıydı yüzünü görebilirdim o uyurken. Dayanamaz açardı perdesini kesin rontcu güneş ışık vururdu yüzümüze kesin makyajım akardı benim bizde onu görünce giderdik napcaz zaten o saatten sonra delimiyiz biz. Gider evimize perdeyi kapatır sevişir uyurduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder